Bardzo dobra kampania reklamowa i bardzo dobrze poruszony problem…
Odpowiedź na większość krzyków o treści: ’Kochanie, nie stać nas na dziecko…’
Polecam!
Nieprzyzwoicie uprzejmy aluzjonista, kąśliwy romantyk w rogowych okularach, który rzucił palenie, chory na twórstwo wszelakie - nie szczędzi sobie niczego.
Nie zaczepiać, nie pytać, nie deptać dywanów i trawników.
niestety ale prawda… niskie stawki wynagrodzeń a cny rosną… a dziecko jakby nie było … „kosztuje”… smutne… tylko nie łapię – co ta kampania ma promować? może młodzi ludzie mają olać przyszłość i płodzić dzieci?? ok czepiam się… ale za dużo do mnie doszło ostatnimi czasy…
pozdrawiam :D
raczej nie olewać przyszłości, ale zdobywać ją z pełną rodziną… kampania jest m.in. przeciwko temu, że lepiej sobie kupić nowy gadżet i mówić, że się nie ma pieniędzy…
niestety ale prawda… niskie stawki wynagrodzeń a cny rosną… a dziecko jakby nie było … „kosztuje”… smutne… tylko nie łapię – co ta kampania ma promować? może młodzi ludzie mają olać przyszłość i płodzić dzieci?? ok czepiam się… ale za dużo do mnie doszło ostatnimi czasy…
pozdrawiam :D
raczej nie olewać przyszłości, ale zdobywać ją z pełną rodziną… kampania jest m.in. przeciwko temu, że lepiej sobie kupić nowy gadżet i mówić, że się nie ma pieniędzy…